Компанія Dortmunder Stadwerke AG (DSW21), керуюча рейковим транспортом м. Дортмунда (Німеччина), звернулася до фірми AS Drives & Services, що спеціалізується на ремонті і модернізації коробок передач. Ці фахівці по трансмісіям з німецького міста Рекен знають про важливість мастильного матеріалу як особливого «конструктивного елементу» і тому запропонували випробувати недавно розроблену оливу Eco Gear GLS у високонавантажених редукторах в Дортмунді. Компанії DSW21, AS Drives & Services і ADDINOL в тісній співпраці визначили заходи, спрямовані на задоволення найвищих вимог. Мета полягала в істотному продовженні терміну служби і безперебійній роботі редукторів.

Судячи по пробігу, автобуси і рейковий транспорт Дортмунда щодня здійснюють кругосвітню подорож.

Оливи ADDINOL Eco Gear GLS 75W-90 і 75W-110 спочатку були розраховані на змащування промислових трансмісій, що експлуатуються в складних і мінливих умовах з підвищеними вимогами. Така трансмісійна олива складена на основі ретельно відібраних синтетичних компонентів в поєднанні з високоефективним пакетом присадок і характеризується несучою здатністю вище середньої на рівні API GL-5. У той же час вона може довше прослужити без заміни завдяки чудовій стійкості до старіння і окислення. Ефективне зниження коефіцієнта тертя і втрат потужності означає менше теплове навантаження на елементи трансмісії, що позитивно позначається на їх терміні служби. Вплив зносу і корозії зводиться до мінімуму.

Переконливі результати на практиці

Компанія AS Drives виконала велику роботу по внесенню змін до конструкції коробки передач. Геометрична форма зубів шестерень стала набагато краще пристосованою до складних вимог сучасної експлуатації і, крім того, забезпечує більшу безпеку при екстремальних граничних навантаженнях (максимальне прискорення, максимальна швидкість, крутний момент при пуску і гальмуванні).

Через перші 12 місяців було проведено плановий огляд осьових редукторів. І експлуатаційний персонал, і інженери AS Drives & Services залишилися дуже задоволені результатами. Ніяких слідів абразивного зносу або мікропіттінга виявлено не було. Група з Дортмунда продовжує копітку роботу; олива піддається ретельному аналізу для контролю її стану з певною періодичністю. За результатами аналізу оливи Eco Gear GLS в ній не виявлено слідів старіння або піноутворення. Позитивні результати отримали підтвердження і при наступних планових оглядах редукторів. Очікуваний ресурс оливи становить не менше 350 тис. км пробігу, а то і більше.

Компактні осьові редуктори повинні витримувати найскладніші умови експлуатації з чергуванням частих прискорень і гальмувань.

На основі отриманих позитивних результатів компанія AS Drives & Services видала допуск на використання олив Gear GLS 75W-90 і 75W-110 в редукторах з конічною і гіпоідною передачею на рейковому транспорті. Зі свого боку, в компанії Dortmunder Stadtwerke почали в плановому порядку переводити свої редуктори на оливу Eco Gear GLS. Надійно доведена висока несуча здатність зводить до мінімуму пошкодження. Відсутні простої, відпадає необхідність в дорогому і трудомісткому ремонті. Значно збільшений термін служби оливи до заміни сприяє зниженню витрати оливи протягом року.
Олива ADDINOL Eco Gear GLS дає велику перевагу з точки зору експлуатаційної безпеки та скорочення витрат.