Специфікації Асоціації європейських виробників автомобілів ACEA (Association des Constructeurs Europeens de l’Automobile) є найбільшим загальним знаменником вимог європейських виробників автомобілів до моторних масел.

ACEA принципово розрізняє моторні масла за їх придатністю для застосування у двигунах певного типу чи технологіями доочищення відпрацьованих газів з метою зниження рівня токсичності. Так, наприклад, до класу A і B віднесені масла „High-SAPS“ [з високим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки] для стандартних бензинових та дизельних двигунів. До класу C входять масла „Low або Mid-SAPS“ [із низьким та середнім вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки] для транспортних засобів, оснащених найсучаснішими системами нейтралізації вихлопних газів. Вони потребують спеціальних моторних масел, які запобігають засміченню сажових фільтрів. В залежності від допустимого вмісту золоутворюючих компонентів Sulfatasche [сульфатної золи], Phosphor [фосфору] та Schwefel [сірки], вони підрозділяються на масла із низьким та середнім SAPS. Моторні масла, що застосовуються у дизельних двигунах транспортних засобів промислового призначення, віднесені до класу E . Різні профілі експлуатаційних характеристик моторних масел, що відносяться до класів ACEA, розрізняються за нижче приведеними цифрами. При цьому цифри більшого порядку не слід ототожнювати із вищою продуктивністю.

Якщо існуючі норми більше співвідносяться із новими поколіннями двигунів, тоді проводяться, наприклад, випробування двигунів та переглядаються ACEA послідовності. Із публікацією ACEA 2016 серед іншого проводилися два випробування на окиснюваність, у ході яких бралися до уваги підвищені температури згоряння та зростання попиту на біопалива.  Адже у порівнянні із мінеральними [викопними] дизельними паливами, біодизельне паливо згорає за більш високих температур, що може призвести до підвищеного рівня окиснення у моторному маслі.

Із публікацією ACEA 2016 також  запроваджено категорію ACEA C5. Вона переводить вимоги економії більшого об’єму палива, а значить, продовження зменшення викидів СО2  в атмосферу  у профіль експлуатаційних характеристик придатних моторних масел. Таким чином, ця категорія охоплює моторні масла із середнім SAPS, що характеризуються значно зниженим показником HTHS-в’язкості [в’язкість при високій температурі та високих обертах двигуна] (при 150°C) у діапазоні від ≥ 2,6 до ≤ 2,9 мПа*с та придатні для транспортних засобів, оснащених системами доочищення вихлопних газів. При цьому моторне масло на випробувальному стенді для двигунів повинне забезпечити щонайменше 3% економії палива.

ADDINOL Superior 020 C5

Superior 020 C5

Завдяки прицільному поєднанню спеціально підібраних добавок та базових масел із сучасними технологією синтезування ADDINOL Superior 020 C5 дає вирішальні переваги:

  • зниження витрати палива
  • відмінні низькотемпературні властивості
  • оптимальна в’язкість для всіх режимів їзди
  • надійний захист від зношування
  • виняткова чистота двигуна
  • оптимальні інтервали заміни масла, навіть за умови застосування гнучких систем техобслуговування

  •